На уроці інформатики ми почали вивчати тему «Комп’ютерні мережі. Призначення й структура й мережі Інтернет».
В даний час Інтернет став невід'ємною частиною повсякденного життя, бізнесу, політики, науки та освіти.
Використання Інтернету вдома і в освітніх установах дозволяє підвищити ефективність навчання, а так же отримувати свіжі новини в області, що цікавить не тільки батькам і педагогам, а й учням, у тому числі й нам.
Проте бурхливий розвиток Інтернету несе також суттєві витрати.
Інтернет охоплює майже весь світ, а отже ця мережа доступна і для тих людей, які мають
далеко не найкращі наміри.
Вчитель запропонував нам прийняти участь у навчальному проекті: "Як оминути море небезпек в океані Інтернет?"
Використання Інтернету вдома і в освітніх установах дозволяє підвищити ефективність навчання, а так же отримувати свіжі новини в області, що цікавить не тільки батькам і педагогам, а й учням, у тому числі й нам.
Проте бурхливий розвиток Інтернету несе також суттєві витрати.
Інтернет охоплює майже весь світ, а отже ця мережа доступна і для тих людей, які мають
далеко не найкращі наміри.
Більшість користувачів, користуючись благами інтернету, не акцентують увагу на неприємностях.
Отримані досвідченим шляхом знання про кібернебезпеки НЕ систематизуються і часто користувач, вже зіткнувшись з неприємними моментами, не знає, як уникнути їх згодом.
Ми ознайомилися з буклетом вчителя про метод проектів та вчительскою презентацією про навчальний проект - все це нас дуже зацікавило і ми спробуємо втілити це у життя.
Вчитель нам запропонував цікаві вправи, щоб ми включилися в тему і обрали питання до смаку. (Ми розробили картки З-Х-Д)
Комментариев нет:
Отправить комментарий